Skip to content
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (Journal of Economy and Business)
  • Home
  • About us
  • Editorial Board
  • For Authors
  • Ethics
  • Current Issue
  • Archive
  • Contact
  • English
  • Hrvatski

Broj 21.

Broj 21.

Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (Journal of Economy and Business) , No. XXI 2015.

Datum izdavanja: siječanj 2016.

ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI MERCHANDISINGA I INTERAKCIJE SA ZAPOSLENICIMA KAO DETERMINANTI PERCIPIRANE KVALITETE USLUGE U PROIZVODNO – DOMINANTNOM MALOPRODAJNOM OKRUŽENJU (str.9-20)

Sandra Jelčić
Prethodno priopćenje

hrvatski (pdf)

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA PRODAJNOG OSOBLJA/USLUGE NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI (str.21-38)

hrvatski (pdf)

Sandra Soče Kraljević, Ružica Šaravanja
Prethodno priopćenje

THE DEVELOPMENT OF DATABASE MARKETING: DOES CONSUMER INFORMATION PRIVACY MATTER? (str.39-56)

Ivan-Damir Anić
Pregledni rad

engleski (pdf)

KOMAPARATIVNA ANALIZA TEMELJNIH ODREDNICA SUSTAVA VISOKOG OBRAZOVANJA U IZABARANIM ZEMLJAMA EUROPSKE UNIJE (str.57-78)

Martina Dragija
Pregledni rad

hrvatski (pdf)

PREFERENTIAL TRADE AGREEMENTS: BASIS OF FURTHER ECONOMIC INTEGRATION OF BOSNIA AND HERZEGOVINA (str.79-95)

Igor Ferjan
Pregledni rad

engleski (pdf)

INTERAKCIJA ZNANOSTI I GOSPODARSTVA U REPUBLICI HRVATSKOJ (str.96-110)

Mirjana Jeleč Raguž, Verica Budimir, Svjetlana Letinić
Pregledni rad

hrvatski (pdf)

ANALIZA MJERA ZA RJEŠAVANJE FINANCIJSKE KRIZE: PRIMJER PERIFERNIH ZEMALJA EUROZONE (str.111-129)

Gordana Kordić, Martina Nakić, Anja Nikić
Pregledni rad

hrvatski (pdf)

UPOTREBLJIVOST INFORMACIJA IZVJEŠTAJA O NOVČANIM TOKOVIMA U UVIJETIMA FINANCIJSKE NEDISCIPLINE (str.130-148)

Zora Marijanović, Josipa Grbavac
Pregledni rad

hrvatski (pdf)

STRATEŠKA ANALIZA UNUTARNJIH ČIMBENIKA PRI IZRADI STRATEŠKOG MARKETING PLANA NA PRIMJERU ATLANTIC GRUPE d.d. (str.149-160)

Vesna Vučemilović, Tanja Ključević
Stručni rad

hrvatski (pdf)

Copyright © SUMIT 2020
Theme by Colorlib Powered by WordPress